2015 m. sausio 28 d.

TNS pranešimas LAVA nariams

TNS tyrimų ekspertizės vadovė Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade LAVA nariams skaitė pranešimą „Kaip tvarumo strategiją suderinti su jūsų prekės ženklu“.

Tvarumo strategijų pasirinkimas analizuotas pasitelkiant K. Jungo archetipų pagrindu suskurtą „NeedScope“ metodologiją.

Tai yra pasaulyje pirmaujanti tyrimų sistema, padedanti suprasti ir valdyti emocijas. Ji leidžia nuosekliai ištirti vartotojus, prekių ženklus, jų pasirinkimą lemiančius veiksnius įvairiose kategorijose, šalyse ir kultūrose.

Metodika

TNS ekspertės pastebėjimu, pasiteisinusiomis psichologinėmis įžvalgomis ir unikaliomis planavimo priemonėmis paremtas „NeedScope“ metodas įgalina priimti sprendimus, kurie padėtų pritraukti naujus vartotojus, skatintų inovacijas, didintų vertę ir formuotų jūsų prekės ženklą.

Būtent per šio metodo prizme pasižiūrėta į tvarumo veiksmus bei strategijas, kurias verta pasirinkti pagal savo tikslinę grupę.

TNS pranesimas 2015-01-28

Pranešėja pristatė stipraus prekės ženklo savybes (higieninius bei vadinamuosius magiškuosius faktorius), ir atkreipė dėmesį į disciplinuotą prekės ženklo valdymą, kuriame svarbiausia – nuoseklumas komunikacijoje ir vieningumas – kaip skirtingi veiksmai atliepia kuriamam prekės ženklo įvaizdžiui, ar funkciniai ir emociniai elementai neprieštarauja vienas kitam ir atliepia vienas kitą.  

Lietuviai

Kokie yra lietuviai pagal „NeedScope“ metodologiją? Kas, lietuvių požiūriu yra idealus gyvenimas? Ko labiausiai siekia? Nuo to priklauso ir jų požiūris į tvarumą. Pvz., ekstravertas bus  orientuotas į veiksmą, pernelyg nesigilindamas į detales. Tuo tarpu intravertas domėsis problemos sprendimu iš esmės.

Asmeniui,  kuriam svarbu palikti savo „pėdsaką šioje žemėje“, bus labai svarbi asmeninė atsakomybė, jo paties daromi veiksmai, įsitraukimas, o tas, kuris jaučia bendruomeninę atsakomybę, kuriam svarbi visuomenė apskritai, mielai prisijungs prie masinių veiksmų.

Taip pagal 6 archetipus – Herojus, Visagalis, Išminčius, Globėjas, Linksmuolis – galima peržiūrėti visą savo komunikacijos modelį, tvarumo – taip pat.  Pranešėja pristatė, kaip pagal šiuos modelius pasiskirsto lietuviai.

Archetipai

Herojus norės veikti čia ir dabar, imsis veiksmo, dominuos, sieks atkreipti į save dėmesį ir dažniausiai aštriai pasisakys PRIEŠ, STOP ar pan. (pvz., gyvūnų žudymą kailiams).  Visagaliui rūpi spręsti problemą iš esmės, globaliai, visuomenės mastu, individo įsitraukimas jam reikšmės neturi. Svarbu strateginiai sprendimai (pvz., klimato kaita), toliaregiškas matymas.

Išminčius susidomės tik tada, jei informacija bus pagrįsta faktais, moksliniais tyrimais. Lentelės, procentai, paskaičiavimai – viskas svarbu ir negali būti paviršutiniška. Globėjas pradės nuo savęs – mažų žingsnelių savo aplinkoje, jei matys jų poveikį iš karto (pvz., užsuks varvantį čiaupą) bus linkęs aukotis ir keisti savo kasdienius įpročius, kas yra iš teisų nelengva.

Tuo tarpu Bičiuliai yra praktiški realistai – darys patys ir rodys pavyzdį, o Linksmuolis įsitrauks tik tada, jei bus įdomu, nereikalaus daug pastangų (nelinkę keistis patys).   

Kaip pasirinkti?

Ypatumas čia tame, kad išgrynintų archetipų, kaip ir prekės ženklo savybių, realybėje pasitaiko retai, dažniausia jie persipina, tačiau dominuoja kuri nors elementas.

Ši metodika padeda nustatyti savo tikslinės grupės modelius ir savo prekės ženklo savybes, o tada pagal archetipų pasiskirstymą ir siekiamą pozicionavimą, pasirinkti tinkamiausią tvarumo strategiją.

Atsakydama į dalyvių klausimus pranešėja atkreipė dėmesį, kad remiantis šia metodika išmatuoti ir apibrėžti galima praktiškai VISKĄ. Ne išimtis ir tvarumas.

Išsami TNS prezentacija – LAVA nariams.

Tapkite LAVA nariu.

Narystės forma

Ataskaitos

D. U. K.

Kontaktai / Contacts